شارژ همراه اول
نوشته شده توسط : س

خرید
شارژ همراه اول

 

جمعه: 10تا12 مهندس عطوفی معاون بازاریابی، فروش و خدمات مشتريان/ شارژ همراه اول 14تا16 مهندس رضوي معاون عملیات مناطق
در این مراسم که وزرای ارتباطات کشورهای عضو اکو نیز حضور داشتند، وزیر ارتباطات در نشست خبری خود همزمانی آغاز به کار «ایران تله کام 2012» را با نشست وزرای ارتباطات عضو اکو به فال نیک گرفت و رویکرد امسال این شارژ همراه اول نمایشگاه را ارائه خدمات جدید ارتباطی و سرویس های ارزش افزوده عنوان کرد.
چهارشنبه: شارژ همراه اول 14تا16 مهندس صدوقي مديرعامل
عصر روز سه شنبه 23 آبان ماه در مراسم افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی، با حضور وزیر ارتباطات و شارژ همراه اول فناوری اطلاعات در سالن اختصاصی همراه اول، از نخستین فروشگاه زنجیره ای تخصصی اپراتور اول رونمایی شد.
وی افزود: در گزارش نهایی اعضای اکو بر همکاری شارژ همراه اول بیشتر تجاری و صنعتی تاکید شده که امیدواریم در سال های آتی در حوزه آی سی تی نیز گسترش یابد.
روابط‌عمومی شرکت ارتباطات ‌سیار ایران اعلام کرد: علاوه بر حضور دائمي مديران همراه اول در غرفه اين اپراتور جهت پاسخگويي به بازديدكنندگان و شارژ همراه اول اصحاب رسانه؛ مديرعامل، معاونین و مدیرروابط عمومي اين شركت همچون سنوات گذشته در ساعات مشخصی جهت پاسخگویی خاص به خبرنگاران ارجمند در «اتاق خبر» غرفه همراه‌اول حضور دارند.
شنبه: 10تا12 شارژ همراه اول دكتر نيكوفر قائم مقام مديرعامل/ 14تا16 مهندس آقاجاني سرپرست روابط عمومي
سیزدهمین نمايشگاه صنایع مخابرات و اطلاع رساني (ايران تله كام 2012) از روز چهارشنبه 24 آبان ماه تا روز شنبه 27 آبان ماه در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين المللي تهران برگزار مي شود كه همراه اول شارژ همراه اول در سالن اختصاصي 7 پذيراي بازديدكنندگان است.
بر اساس اين گزارش ساعات شارژ همراه اول و روزهای پاسخگویی مدیران «همراه‌اول» به شرح ذیل اعلام شده است:
تقی پور در پاسخ سؤال خبرنگاری در خصوص پیگیری بحث انحصار خدمات نسل سوم از سوی تعدادی از اپراتور ها از طریق شورای رقابت گفت: اپراتورها می شارژ همراه اول توانند مطالبات خود را از طریق شورای رقابت پیگیری کنند و این شورا نیز می تواند طبق قانون وظایف خود را انجام دهد. جایگاه نهادها هم مشخص است و در نهایت هر چه مراجع ذیصلاح اعلام کنند اجرا خواهد شد. مدیران ارشد اولین و بزرگترین اپراتور تلفن‌همراه کشور، در حین برگزاری نمایشگاه «ايران تله کام 2012» هم پاسخگوی سؤالات رسانه‌ها هستند.
پنج شنبه: 10تا12 مهندس دهقان معاون فنی و مهندسی/ 14تا16 مهندس حريري معاون عملیات و مدیریت شبکه شارژ همراه اول
دکتر تقی پور که در مراسم افتتاحیه بازدید شارژ همراه اول خود را از سالن 8 که وزارت ارتباطات و شرکت های دولتی حضور داشتند آغاز کرده بود، در ادامه با حضور در سالن همراه اول با آخرین محصولات و سرویس های همراه اول آشنا شد.
روابط‌عمومی همراه ‌اول از کلیه خبرنگاران حوزه ارتباطات و بورس برای حضور در نمایشگاه و بازدید از غرفه این اپراتور دعوت كرده است. شارژ همراه اول





:: برچسب‌ها: شارژ همراه اول , خرید شارژ همراه اول , همراه اول , خرید آنلاین شارژ همراه اول , خرید اینترنتی شارز همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 797
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: